Kostiumy kąpielowe z plastikowych słomek. Nowa akcja McDonald’s
McDonald’s Austria przechodzi ze słomek plastikowych na papierowe i świętuje to w oryginalny sposób – tworząc kolekcję z plastikowych odpadów.
Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju McDonald’s Austria całkowicie wycofała z użycia plastikowe słomki i zastąpiła je słomkami papierowymi. Samo wydarzenie nie wydaje się szczególnie wyjątkowe. Za to sposób jego promocji – zdecydowanie tak.
Teresa Pentzold i Stefan Hundlinger z marki Poleit zaprojektowali limitowaną kolekcję strojów kąpielowych, wykonaną z plastiku pochodzącego m.in. ze zużytych plastikowych słomek. W skład kolekcji weszły męskie spodenki oraz jednoczęściowy kostium damski – oba w kolorze białym, z żółtymi i czerwonymi elementami, charakterystycznymi dla identyfikacji wizualnej McDonald’s.
Spot wyprodukowała agencja Virtue.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!