Postrzelona Królewna Śnieżka i zadrapany Czerwony Kapturek to matki, które zanim zostały tak potraktowane przez swoich partnerów, czytały dzieciom bajki. W Chile trwa kampania tamtejszego oddziału Amnesty International przeciwko przemocy domowej. Reklamy pokazujące dziecięcy punkt widzenia związany z pojawieniem się w domu ojca – wyrwanie ze świata baśni, ale też kres rodzinnego spokoju, ciepła, bezpieczeństwa, wspólnego spędzania czasu, w końcu przeżycie traumatycznego wydarzenia – mają zmobilizować odbiorców do informowania o widzianych lub domniemanych przypadkach stosowania przemocy.
Choć fotografie wydają się zbyt wystylizowane i modowe, to trudno odmówić reklamom trafności.
Nazwa kampanii:
Denounce
Czas:
2009.9.7 - 2009.9.30
Kraje:
Chile
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Unitas/RNL (Santiago)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Mom was reading me a tale, till daddy came back... Violence against women is violation of human rights. Denounce
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne