Domalowywanie oczu czy uśmiechów to dobrze znana strategia "ożywiania" najróżniejszych przedmiotów i obiektów.
Najnowsza kampania zrealizowana przez F/Nazca Saatchi & Saatchi na zlecenie Pan-Amerykańskiego Banku Oczu (APABO) również posługuje się tym znanym chwytem, jednak robi to w sposób tak uroczy, że nie można nie popaść w rozczulenie lub wesołość, obcując z łypiącymi kubłami na śmieci, kominami, hydrantami, tunelami czy parkowymi drzewami jej autorstwa. Ten pełen ciepła spot nosi tytuł „Olhos dão vida” ("Oczy dają życie") i prezentuje najróżniejsze przedmioty i obiekty w przestrzeni publicznej wyposażone w parę okrągłych oczu, zmieniającą je w zabawne lub przejmujące postacie. W ramach akcji prowadzono również działania ambientowe na podobnej zasadzie.
Celem kampanii jest redukcja liczby osób borykających się z uszkodzeniami rogówki oka oraz pomoc niewidomym w całej Ameryce Łacińskiej poprzez zwiększenie liczby darczyńców aktywnie zainteresowanych wspieraniem organizacji.
Marta Reutt
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne