Klocki Lego, sznurek, puszki po napojach, karteczki na notatki… z różnych nietypowych materiałów artyści stworzyli przedstawienia wody. Pojawiły się one na citylightach w amerykańskim Denver, w ramach kolejnej odsłony kampanii "Use only what you need" ("Używaj tylko tyle, ile potrzebujesz"), która nakłania mieszkańców miasta do oszczędzania wody. Tegorocznej edycji przyświeca hasło "You cannot make this stuff" ("Tego sam nie zrobisz"), które ma przypominać, że zasoby wody nie są nieograniczone i nie można ich ot tak uzupełnić.
Poprzednie odsłony kampanii prowadzono m.in. w 2008, 2009, 2011 i 2012. Nadawcą jest Denver Water – przedsiębiorstwo wodociągowe wykupione przez obywateli miasta Denver w Stanach Zjednoczonych z rąk prywatnych przedsiębiorców. DW tworzy system wodny dla okolicy i jest odpowiedzialne za zbiórkę, testy jakości i redystrybucję wody pitnej, prowadzi także kampanie społeczne na terenie miasta.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi