Stłoczeni mężczyźni pod prysznicem w niemieckiej kampanii proekologicznej. W październiku 2007 ruszyła kampania Klima sucht Schutz na rzecz ochrony klimatu i oszczędności finansowej ze spotem reklamowym mówiącym o popełnianiu "błędów energetycznych". Spot można zobaczyć w internecie i w kinach Berlińskiej Grupy Filmowej Yorck (Berliner Kinogruppe Yorck).
Kampania zachęca jednym spotem do świadomego i prawidłowego oszczędzania energii. Jest wsparciem dla podjętych w 1997 roku zobowiązań z protokołu w Kioto o ograniczeniu emisji gazów do atmosfery.
Niemcy co roku emitują 840 milionów ton dwutlenku węgla. Realnie można zmniejszyć tę ilość aż o połowę. Kampania ma na celu przyczynienie się do zmniejszenia zużycia energii i produkcji gazów powodujących efekt cieplarniany w prywatnych gospodarstwach, handlu i przemyśle. Na stronie internetowej akcji można skomunikować się z Doradcami On-line, przejść przez Klimatyczny Quiz i zdobyć wiedzę na temat prostych sposobów na oszczędzanie energii.
Pod koniec 2007 roku kampania zdobyła nagrodę Sustainable Energy Europe Award za ogólnodostępne i dobrze sprofilowane narzędzia internetowe.
Inicjatorem kampanii jest organizacja proekologiczna co2online oraz niemieckie Ministerstwo Środowiska.
opr. k.figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas