Tematem kampanii były miny przeciwpiechotne, które stanowią pozostałości powojenne na terenach, gdzie toczyły się konflikty zbrojne. Co roku zbierają one śmiertelne żniwo wśród ludności cywilnej. Akcję reklamową prowadziła Nowozelandzka Kampania Przeciw Minom Lądowym (New Zealand Campaign against Landmines, CALM). Jako nośnik reklamowy wykorzystano saszetki z ketchupem znane z barów fast-food. Umieszczono na nich zdjęcie dziecięcych nóg, a całość rozplanowano tak, że prawą kostkę przecinała perforacja. Dzięki temu otwieranie saszetki przypominało urywanie nogi przez minę, a ketchup rozlewającą się krew. 20 tysięcy takich saszetek zostało rozdystrybuowanych w formie insertów do gazet. Kampanię przygotowała agencja Publicis Mojo z Auckland.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas