Każdy robi swoje
W Kanadzie trwa kampania "Light bulb" bazująca na filmie reklamowym, w którym do pokazania ogromnego problemu generowanego głównie przez wielki przemysł użyto miniaturowych modeli. Poprzez ten spot kanadyjski oddział WWF uświadamia odbiorcom, że rolą organizacji jest wspieranie przedsiębiorstw i rządu w minimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, a to one są głównie odpowiedzialne za zanieczyszczenia, a rolą konsumentów jest dokonywanie dobrych wyborów zakupowych i dbanie o ekologię w swoim własnym – maleńkim w porównaniu ze światem produkcji – zakresie.
Nawet wytworzenie energooszczędnej żarówki ma swój koszt w postaci choćby emisji dwutlenku węgla do atmosfery, zarówno przy produkcji, jak i przy transporcie. WWF deklaruje, że pracuje z sektorem rządowym i przemysłowym nad regulacjami dotyczącymi minimalizowania wszelkiego niekorzystnego wpływu na środowisko.
Podczas gdy film reklamowy jest bardzo ciekawy i znakomicie zrealizowany – reklama prasowa wygląda jak jego przeciwieństwo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt