Celem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy. Efektem ostatecznym kampanii ma być zmniejszenie liczby wypadków drogowych. Grupą docelową są kierowcy 18 – 50 przekraczający dozwoloną prędkość. Według danych statystycznych, na które powołuje się autor, 91% kierowców przekracza dozwoloną prędkość, a nadmierna prędkość jest najczęstszą przyczyną wypadków. Kampania składa się z dwóch zdjęć – kobieta i mężczyzna wystawiają głowy przez okna jadących samochodów, a pęd powietrza deformuje twarze. Celem jest pokazanie społeczeństwu co dzieje się z ludzkim ciałem, kiedy działają na nie zbyt duże siły. Kampania autorstwa Konrada Sieronia nie była nigdzie publikowana. Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespołeczne.pl.
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!