Kampanie społeczne do poprawki! Najgorsze reklamy roku 2012
Jak odpowiedzieć teściowi na to trudne pytanie
Miało być chyba zabawnie, lekko, z polotem. Kampania teaserowa promująca tereny inwestycyjne w Polsce Wschodniej sponsorowana przez PAIZ budzi jednak mieszane uczucia. Składała się, z krótkich spotów, w którym teść, dziecko, a nawet psychoterapeuta zadawali z wyrzutem jedno, zasadnicze pytanie „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?”. Spoty rzeczywiście złamały pewną konwencję cukierkowych montaży dróg, fabryk, biurowców i uśmiechniętych ludzi. Pytanie tylko czy taka kampania nie jest strzałem w stopę, szczególnie w stosunku do polskich przedsiębiorców, którzy dobrze znają warunki inwestowania w różnych rejonach Polski. Chcielibyśmy wierzyć, że każdy przedsiębiorca podejmuje swoje decyzje racjonalnie w oparciu o fakty i żaden nie odpowiedziałby na kluczowe pytanie spotu „bo mi się tam nie podoba”, albo „źle im z oczu patrzy”. Wielu z nich, którzy rozważali możliwość inwestowania w różnych regionach Polski, może śmiało spojrzeć teściowi w twarz i odpowiedzieć na nurtujące go pytanie.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!