Nie tak dawno nie było łatwo być lekarzem ginekologiem w meksykańskim stanie Oaxaca. Problemem było dosłownie jedno słowo – udxanlania, które określa wszystkie części kobiecego układu rozrodczego. Innego tamtejsze kobiety nie znały z powodu panującego tam kulturowego tabu. Nie potrafiły odpowiednio opowiedzieć o symptomach, co uniemożliwiało często właściwą diagnozę i podjęcie leczenia. Z lingwistyczną odsieczą ruszyła agencja Leo Burnett sponsorowana przez markę Always. Z pomocą socjologów, lingwistów, lekarzy i miejscowych kobiet wymyślono i dopisano do słownika brakujące słowa. Kameralny projekt społeczny, któremu nie sposób odmówić uroku i… Grand Prix w kategorii Health. Grand Prix Health: Intimate Words, Always, Leo Burnett
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności