Junior Brand Manager dostarczył niesamowitej radości całej branży reklamowej, za co należy w tym podsumowaniu serdecznie podziękować. Fanpage od kwietnia 2012 szybko zapełniał się charakterystycznymi memami z korporacyjno-biurowo-stockową panią i podpisem, świadczącym o niekompetencji reprezentowanej przez niektórych junior brand menagerów. Choć bardzo często są one inspirowane autentycznymi mailami i rozmowami na linii agencja reklamowa – klient, to czasami aż trudno w to uwierzyć. „Proszę zmniejszyć to zdjęcie o 100%”, „Aktor z twarzy ma wyglądać jak dentysta z Warszawy”, „Posty na naszym fanpage’u mają być pisane naszą czcionką” – to tylko mała próbka. Zemsta branży reklamowej jest okrutna.
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!