logo kampanie społeczne
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Selekcje
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Konkurs
  • Wiedza
zamknij
Akcje, Edukacja, Ekologia i środowisko, Kampanie, Kraje
   ──────  06.12.2018

Homo sapiens zagraża ludzkości!



„Ludzie w związkach zagrożeni wyginięciem”, „Fani piłki nożnej zagrożeni wyginięciem”, „Właściciele kotów zagrożeni wyginięciem” – tak o realnym zagrożeniu ludzkiego gatunku informuje WWF Polska. Społeczne kampania edukacyjna nawiązuje do trwającego Szczytu Klimatycznego ONZ- COP24 w Katowicach. Inicjatywa przygotowana we współpracy z Agnecją 2012 ma na celu uświadomienie społeczeństwa jakie konsekwencje spotkać mogą homo sapiens w związku ze zmianami klimatycznymi wywoływanymi przez działania człowieka.

Na czas trwającego szczytu ONZ – COP24 w Katowicach, znana pana – logotyp WWF ustąpiła miejsca zagrożonemu wyginięciem człowiekowi. Jak czytam na powstałej stronie akcji https://cop.wwf.pl/pl stan naszej planety stwarza coraz większe zagrożenie.

„JEST GORĄCO, SUCHO, ZACZYNA SPADAĆ ILOŚĆ WODY W GRUNCIE I W RZEKACH (…) W PEWNYM MOMENCIE TEJ WODY JEST TAK MAŁO, ŻE NIE MOŻEMY JEJ UŻYĆ DO CHŁODZENIA ELEKTROWNI. I W TYM MOMENCIE ZAŁAMUJE SIĘ SYSTEM ENERGETYCZNY. WYSIADA ŁĄCZNOŚĆ, KLIMATYZACJA, TRANSPORT (…) LASY PŁONĄ NA POTĘGĘ. ŻYWNOŚĆ W SUPERMARKETACH, MAGAZYNACH, DOMACH ZACZYNA SIĘ PSUĆ…–

Prof. dr hab. Szymon Malinowski, fizyk atmosfery„Duży Format”, 10 listopada 2018″

#COP24

Opublikowany przez WWF Polska Środa, 28 listopada 2018

 

Jesteś zagrożonym gatunkiem.

JESTEŚ ZAGROŻONYM GATUNKIEM. Obejrzyj przejmującą animację o zmianach klimatycznych, którą przygotowaliśmy dla @WWF Polska razem z @ColorOffOn Studio z okazji #COP24 w Katowicach. [OGLĄDAJ Z DŹWIĘKIEM!]Dołącz do akcji: https://cop.wwf.pl/pl

Opublikowany przez 2012 agency Środa, 5 grudnia 2018

W związku ze zmianami klimatycznymi, WWF apeluje, by Polska ograniczyła wydobycie i spalanie węgla. Dzięki współpracy partnerów kampanii –  Ströer Media, Coloroffon, Papaya Films i Imago PR oraz Agnecji 2012 – zrealizowano spot,pojawiły się kontekstowe nośniki, kampania realizowana jest również w social mediach, poprzez direct mail, mapping, prasę i OOH.

TY TEŻ MOŻESZ STWORZYĆ WŁASNE LOGO KAMPANII WWF!#COP24Czy wiesz, że jesteś zagrożonym gatunkiem i tylko 1 stopień dzieli Cię od katastrofy? Ostrzeż innych, zmieniając swoje profilowe na: https://cop.wwf.pl.

Opublikowany przez WWF Polska Piątek, 30 listopada 2018

Na stronie inicjatywy znajdują się  także materiały edukacyjne szczegółowo informujące o zagrożeniu. WWF zachęcając Polaków do podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska, umożliwia również podpisanie petycji do polskiego rządu oraz stworzenie własnego logo kampanii. Petycja udostępniona jest TUTAJ

SKANDAL! UDOSTĘPNIJ!Niestety to nie jedyne ,,prowęglowe" i antynaukowe stwierdzenie, które Prezydent wygłosił podczas…

Opublikowany przez WWF Polska Wtorek, 4 grudnia 2018

WWF stara się zapobiegać degradacji przyrody jednocześnie minimalizując skutki już zaistniałych zniszczeń. Przez 51 lat swojego istnienia, dzięki wsparciu międzynarodowej społeczności, WWF wyrósł na potężną międzynarodową organizację.

Szczegółowe informacje i aktualne działania WWF Polska znajdują się na oficjalnej stronie – TUTAJ

 



Nazwa kampanii:
Jesteś zagrożonym gatunkiem
Kategoria ogólna:
Ekologia i środowisko
Nadawca:
WWF Polska
Media:
social media, kampania OOH
Wykonawca:
2012 Agnecy, Media Ströer, Coloroffon, Papaya Films i Imago PR
Adresaci:
Polacy
Hasło kampani:
Jesteś zagrożonym gatunkiem





polecamy ─── 05.10.2017

Poznaj sposoby na depresję i naucz się pomagać


Po prostu bądź…, zbliż się…, bądź cierpliwy i wyrozumiały…, dbaj też o siebie…, skonsultujcie się ze specjalistą… To...


nazwa kategorii: Kampanie

CZYTAJ TEŻ:


  • 20.02.2019

    Mieszkanka dla najmniejszych gości


  • 20.02.2019

    Ubrane w siniaki


  • 19.02.2019

    #Sheboard – wychowane przez słowa


  • 19.02.2019

    Współpraca, nie rywalizacja


  • 18.02.2019

    Cmentarze słońcem budowane


  • 15.02.2019

    Krzyczące drzewa


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek