logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kraje, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą
   ──────  11.12.2017

Hejt wyniesiony z internetu



Siedząc spokojnie przed komputerem, to niezwykle proste dosadnie„wyrażać się” w social mediach. „Rzucamy” bluźnierstwami, komentujemy „dziwaczne” zachowania, bezpośrednio i bezlitośnie hejtujemy co nam ślina na ekran przyniesie. Wpatrzeni w pozbawiony emocji monitor jesteśmy zabezpieczeni przed falą reakcji innych osób. Czy hejt wirtulny boli mniej niż komentarz rzucony na ulicy? Czy z równie wielką łatwością obrazilibyśmy przechodniów w realnym świecie?

Zorganizowana na rzecz New York PSA, społeczna kampania „In Real Life” w poruszający i dosadnie rzeczywisty sposób poruszyła temat wulgaryzmów w sieci. Odważnej wypowiedzi na temat hejtu w social mediach udzieliła Monica Lewinsky. Jej publiczny komunikat o wirtualnej przemocy, dostępny na kanale TED „The price of shame”, rozpoczął kolejne działania. W październiku, w trakcie National Bullying Prevention Month Monica Lewinsky zgłosiła się do agencji BBDO z inicjatywą edukowania społeczeństwa i przeciwdziałania agresji w internecie.

Zainspirowany wypowiedzią Monica Lewinsky producnet Dini von Mueffling Communications, zaaranżował społeczny eksperyment, realizowany we współpracy z agencją BBDO.

W ramach akcji „In Real Life #be strong” postanowiono przenieść wulgaryzmy ze świata social media do prawdziwego życia. Zatrudnieni do eksperymentu aktorzy wyrażali obraźliwe komentarze na temat przypadkowo spotykanych w mieście osób. Efekty eksperymentu filmowano z ukrycia, tworząc kilkuminutowe nagranie filmu dostępne na kanale YouTube In Real Life #BeStrong

Zaprojektowano również internetowe emotikony, które przekierowywały internautów do stron organizacji przeciwdziałających przemocy w social mediach. Społeczność wspierająca akcję „In Real Life #Be Strong” gromadzi siłę za pośrednictwem  #ClickWithCompassion hashtag.

 

 



Nazwa kampanii:
In Real Life
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
New York PSA
Wykonawca:
agencja BBDO
Adresaci:
Społeczeństwo Nowego Yorku
Hasło kampani:
In Real Life #be strong





polecamy ─── 27.11.2019

Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”


Jak najlepiej zintegrować zespół pracowników? Jak odnaleźć głębszy sens w pracy? Jak w naturalny sposób rozwijać swoje kompetencje?...


nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.12.2019

    Ruszyła kampania Ratujemy motyle


  • 05.12.2019

    Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!


  • 29.11.2019

    Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie


  • 20.11.2019

    Aby dzieci bohaterów dorosły do nowego życia


  • 15.11.2019

    Model płuc pokaże ci, czym oddychasz – zmieni kolor już po kilku dniach


  • 04.11.2019

    Niepełnosprawni – sprawni w życiu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek