Z badań Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich wynika, że polski tata spędza z dzieckiem średnio 32 minuty dziennie.
Projekt z jeden strony miał pokazać chore modele ojcostwa-historie konkretnych ludzi- a jednocześnie każda z sześciu części była pretekstem do pokazania różnych zjawisk społecznych. Środkiem do realizacji stało się połączenie tradycyjnych form dziennikarskich, mediów społecznościowych i influence marketingu. ojcostwo zaistniało w świadomości: pojawiły się ojcowskie blogi,wydano kilka poradników, a w mediach społecznościowych mężczyźni zaczęli manifestować swoje przywiązanie do rodziny. Autorem reportaży był Konrad Kruczkowski, bloger doceniany za zaangażowanie społeczne.
Projekt wykonała haloziemia.pl i Bank Zachodni WBK
Kraje:
Polska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz