────── 15.01.2010
Goły smutny penis
Lekkomyślny penis budzi popłoch. Po wielu "hitowych" kampaniach organizacji AIDES przyszedł czas na kolejną – tym razem opartą na niegrzecznym łazienkowym graffiti. Przesłanie jest konsekwentnie takie samo – należy używać prezerwatyw by chronić się przed zakażeniem wirusem HIV. Jak pokazuje reklama nikt nie chce nawiązać bliższej relacji bez odpowiedniej ochrony.
Nazwa kampanii:
Naughty Graffiti
Czas:
2010.1.5 - 2010.1.29
Kraje:
Francja
Nadawca:
AIDES
Media:
Internet
Wykonawca:
TBWA Paris
Adresaci:
Osoby młode i dorosłe
Hasło kampani:
Protegez-vous (Chroń się)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne