────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Goły smutny penis
Francuska organizacja AIDES, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS, regularnie co kilka miesięcy organizuje kampanie kierowane do młodzieży i zachęcające do używania prezerwatyw. Zawsze są bardzo odważne – pełne symboli seksualnych i jednocześnie humoru. Spot „Naughty Graffiti” wykonany przez paryski oddział agencji TBWA opowiada o lekkomyślnym penisie, z którym nikt nie chce nawiązać bliższej relacji bez odpowiedniej ochrony. Jak można nie lubić tego filmu?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!