logo kampanie społeczne
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • CSR/CRM
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Selekcje
  • Opinie
  • CSR/CRM
  • Wydarzenia
  • Konkurs
  • Wiedza
zamknij
CSR/CRM, Ekologia i środowisko, Kraje, Polska, Wydarzenia
   ──────  22.01.2018

Globalna wizja „Świat bez odpadów”



Amerykański koncern Coca-Cola zadeklarował fundamentalną, pro-ekologiczną zmianę podejścia do opakowań. Ambicją producenta jest, aby do 2030 r. uzyskać 100% zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.  Wojna z odpadami angażuje coraz więcej świadomych konsumentów!

Wizja „Świata bez Odpadów”  to dążenie, które firmy systemu Coca-Cola pragną realizować za sprawą wieloletniej inwestycji. Jej skutkiem będzie stworzenie opakowań w 100% nadających się do recyklingu.

Butelki i puszki nie powinny szkodzić naszej planecie. Świat wolny od odpadów jest możliwy – mówi – mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company.Firmy takie jak nasza muszą być liderami. Konsumenci na całym świecie dbają o planetę i chcą, aby firmy podejmowały odpowiednie działania. Dokładnie to zamierzamy zrobić, dlatego zapraszamy innych do przyłączenia się do nas w tej przełomowej podróży – dodaje prezes Coca-Cola.

World Without Waste

A litter-free world is possible, and we want to help pave the way. Discover our goals for a #WorldWithoutWaste:

Opublikowany przez The Coca-Cola Company na 19 stycznia 2018

Zamiar ten stanowi oś nowej wizji firmy w zakresie opakowań. Zważając na środowisko, Coca-Cola już dziś produkuje lepsze butelki – poprzez użycie bardziej przetwarzalnego materiału, jakim jest żywica roślinna, jak również zmniejszenie wagi plastiku w każdym opakowaniu. Do 2030 roku koncern zamierzają wytwarzać butelki z materiałów pochodzących średnio w 50 proc. z recyklingu. Idea „World Without Waste” to również kolejny krok w dążeniu Coca-Cola do zrównoważonego rozwoju opartego na efektywnym uzupełnianiu wody wykorzystywanej przy końcowym etapie produkcji napojów. Warto podkreślić, iż firma osiągnęła i przekroczyła ten cel w 2015 r., czyli pięć lat wcześniej niż zakładano.

– Świat ma problem z odpadami opakowaniowymi i, podobnie jak wszystkie firmy, czujemy się odpowiedzialni, żeby pomóc w rozwiązaniu tego problemu – mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company. Poprzez strategię „World Without Waste” inwestujemy w naszą planetę i nasze opakowania, aby problem odpadów stał się przeszłością – dodał Quincey.

Obecne działania firmy wpisują się w kompleksową strategię, dzięki której firma staje się wszechstronnym producentem napojów z wizją odpowiedzialnego biznesu. Coca-Cola będzie dążyć do osiągnięcia swoich celów z pomocą wybranych globalnych partnerów: inicjatywy New Plastics Fundacji EllenMacArthur, organizacji Ocean Conservancy / Trash Free Seas Alliance oraz World Wildlife Fund.Wojna z odpadami zatacza coraz szersze kręgi!

 








polecamy ─── 05.10.2017

Poznaj sposoby na depresję i naucz się pomagać


Po prostu bądź…, zbliż się…, bądź cierpliwy i wyrozumiały…, dbaj też o siebie…, skonsultujcie się ze specjalistą… To...


nazwa kategorii: Kampanie

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.04.2018

    Reprezentacja Polski w piłce nożnej startuje z Dobra Aukcją!


  • 22.04.2018

    Dzień Ziemi. Porozmawiajmy o ekologii – przypomina Nestle


  • 22.04.2018

    Zatrzymajmy zanieczyszenia plastykiem! nie tylko w Dzień Ziemi


  • 20.04.2018

    „Dwie godziny dla rodziny” – zachęca firmy do gry!


  • 19.04.2018

    2 miliony nowych drzew i butelki z surowca wtórnego


  • 17.04.2018

    Rowerzysta Filip Chajzer rozdaje kaski


Ta strona używa cisteczek
chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • CSR/CRM
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!