Gigantyczne włączniki pojawiły się w kampanii o energii elektrycznej. Organizacja „We Campain” przygotowała projekt kampanii telewizyjnej propagującej ideę zmiany źródeł energii, z których czerpana jest energia elektryczna w Stanach Zjednoczonych. Koncepcja projektu przyjmuje założenie, że w perspektywie 10 lat, 100% energii wytwarzanej w USA będzie pochodzić ze źródeł odnawialnych przyjaznych środowisku. W dalszej perspektywie ma to zapobiec procesowi globalnego ocieplenia.
Kreacja spotu telewizyjnego, skierowanego do całego przekroju społeczeństwa amerykańskiego, z dość patetycznym hasłem "Together, We Can Repower America", prezentuje przedstawicieli różnych grup społecznych, którzy „przełączają” wspólnym wysiłkiem ogromne wyłączniki światła. Stąd użycie w haśle kampanii słowa Switch. Reklamy zostały wyemitowane głównie w sieci telewizji NBC.
Koncepcja współdziałania dla wspólnego dobra oraz prezentacja konkretnego celu i metod jego osiągnięcia to zapewne trafny klucz do skutecznej komunikacji z odbiorcą.
b.p.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!