Ten plakat nie jest zwykłym okulistycznym sprawdzianem wzroku, choć na pierwszy rzut oka wszystko na to wskazuje. Najmniejsze z umieszczonych na nim postaci są mordowane, więzione i szykanowane. Test na widzenie zbyt rzadko dostrzeganych sytuacji, w których łamane są prawa człowieka, stanowił kreację kampanii zrealizowanej przez agencję DDB z Budapesztu dla Amnesty International.
Plakat opatrzony został hasłem „See more clearly” („Patrz dokładniej”), które miało zwrócić uwagę odbiorcy na naruszane na całym świecie prawa człowieka, a także uwrażliwić go na tego typu sytuacje.
Kampania “Eye test” została dwukrotnie nagrodzona podczas konkursu reklamowego Central Europe Cristal Awards dla najlepszych kreacji z Europy Środkowo-Wschodniej w 2007 roku. Otrzymała także brązowy medal w konkursie The New York Festivals International Advertising Awards in All Media w tym samym roku.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne