TELE2 kontynuuje ekologiczną akcję No CO2. W podziękowaniu za każde 10 internetowych sosen, świerków lub dębów szwedzki operator już wkrótce posadzi jedno prawdziwe drzewo. – Z tygodnia na tydzień przybywa nam drzew w Wirtualnym Lesie, ale potrzebujemy wsparcia – mówi brand manager Joanna Borowska. – Zależy nam, żeby las, który rzeczywiście zasadzimy, był jak największy. Dlatego apelujemy do każdego internauty: posadź wirtualne drzewo!
Redagowany na bieżąco eko-blog – na www.noco2.pl – jest coraz chętniej komentowany, a w Wirtualnym Lesie co miesiąc przybywa kilkaset drzew.
Akcja No CO2 to projekt społeczny mający na celu uświadomienie Polakom, jak ważne i łatwe w codziennej praktyce jest połączenie ekologicznych gestów z zasobnością domowego portfela. W ten sposób TELE2 chce dbać o rodzinny budżet nie tylko w zakresie rachunków za internet i telefon.
TELE2 było wyłącznym partnerem tegorocznej edycji „Ekopozytywnych“, realizowanej przez dziennik „Metro”. Przez cały lipiec na łamach „Metra” publikowano specjalne dodatki i eko-kolumny. W jednym z konkursów czytelnicy mieli za zadanie stworzenie projektu znaku graficznego na torbę wielokrotnego użytku. Zwycięski projekt (autorstwa Wojciecha Gierlotki) został nadrukowany na torbach „Metra”, które 2 sierpnia były rozdawane przez kolporterów dziennika w 8 największych miastach Polski.
Już wkrótce w serwisie pojawi się nowa kategoria ekologicznych porad; będą to podpowiedzi polskich i międzynarodowych celebrities, które troszczą się o środowisko. 11 sierpnia rusza kolejna kampania promocyjna akcji – portalu onet.pl TELE2 będzie promować ekologiczne porady i akcję sadzenia wirtualnych drzew.
Celem działań jest zwiększenie odwiedzin serwisu www.noco2.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi