Niesienie pomocy może być proste i nie wymagać zbędnego wysiłku ani zastanowienia. O tym właśnie próbują przekonać odbiorców 2 plakaty , które składają się na kampanię „Life saver” („Koło ratunkowe”) wykonanej dla fińskiego oddziału Armii Zbawienia. Minimalistyczne i proste w przekazie plakaty wykorzystują skojarzenie ludzkich rąk trzymających jedzenie i koła ratunkowego. Twórcy chcą przypomnieć, że podzielnie się jedzeniem, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, jest rzeczą tyleż łatwą, co potrzebną i mogącą mieć realny wpływ na ludzkie życie. Ta konkretna akcja ma zachęcić do przekazania pieniędzy Armii Zbawienia, która przekaże to wsparcie finansowe potrzebującym rodzinom z dziećmi.
Kreację przygotowała agencja Make it Simple OY.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy