Sympatia do pani urzędniczki jest dobrym powodem by udać się do Urzędu Skarbowego. Złożenie PITu – już nie. 4 marca w ramach corocznej Akcji Szybki PIT organizowanej przez Ministerstwo Finansów, ruszyła kampania promująca składanie rocznych zeznań podatkowych drogą elektroniczną.
Kampania ma zaprezentować korzyści płynące ze stosowania przez polską administrację podatkową nowoczesnego i przyjaznego rozwiązania informatycznego, jakim jest system e-Deklaracje. Cieszy się on coraz większym zaufaniem podatników – liczba osób rozliczających się przez internet wzrosła z zaledwie 390 w 2009 r. do 320 tys. rok później.
Filmy sięgając po konwencję żartu (nie zawsze udanego – jak w końcówce spotu "Załącznik") zachęcają do składania deklaracji podatkowych w formie elektronicznej. Spot ma nieść przekaz: oszczędność czasu, prosty system, wygoda, a tym samym – przekonywać ma do skorzystania z tej formy rozliczenia. System składania deklaracji elektronicznych dotyczy wprawdzie ogółu podatników, ale ze względu na swoją specyfikę, główną grupę docelową reklamy stanowią mieszkańcy miast, korzystający z internetu, w wieku 25-40 lat.
Spot zatytułowany "Współmałżonek" emitowany jest w marcu w telewizji (TVP1 i TVP Info), dwa kolejne "Potrzeba" i "Załącznik" to filmy viralowe, które rozpowszechniane będą w kwietniu w internecie.
Kampanię realizuje agencja Young & Rubicam, która wygrała konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Finansów (została wybrana spośród agencji, które zostały zaproszone do przedstawienia koncepcji na realizację spotu promującego e-Deklaracje).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!