W czerwcu 2007 roku w sklepach Adidas na całym świecie rozpoczęto sprzedaż symbolicznych Czerwonych Piłek, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie sportowych programów Right To Play – organizacji, której misją jest wyrównywanie szans i integracja dzieci z najuboższych regionów świata poprzez sport i zabawę.
Globalna akcja pod hasłem Red Ball Campaign, ma za zadanie pozyskać fundusze na wsparcie działań organizacji Right To Play na całym świecie. Fundacja im. Adi Dasslera, organizacja non-profit powołana przez firmę Adidas, podpisała 4-letnie porozumienie z Right To Play.
Ambasadorem projektu został Zinadine Zidane, który od czasu zakończenia kariery większość czasu planuje spędzać na pracy z dziećmi. Czerwone piłki, poza sklepami adidasa, dostępne są również na stronie Right To Play.
Julita Kubiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi