logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  11.01.2008

Ciepło i w dobrym klimacie



9 stycznia Fundacja Nasza Ziemia przeprowadziła nietypową konferencję prasową pt. „Ciepło dla Warszawiaków, Klimat dla Ziemi” – na świeżym powietrzu, w okolicach przystanku autobusowego przy Muzeum Narodowym. Konferencja była połączona z happeningiem, podczas którego pracownicy Fundacji częstowali Warszawiaków gorącą herbatą i rozdawali ulotki ze „złotymi zasadami”, jak oszczędzać energię.

Namawiali do następujących noworocznych postanowień:
· do obniżenia temperatury w mieszkaniu o 2 stopnie (aby zużycie ciepła zmalało nawet o 20% co przełożyć się może na oszczędność nawet do 50 zł miesięcznie);
· zainstalowania termostatów na grzejnikach (wystarczy aby w pokoju dziennym temperatura nie przekraczała 21 st., a w sypialni 18 st.)
· do mądrego, czyli szybkiego i intensywnego, wietrzenie mieszkania (będziemy mieli i świeże powietrze, i ciepło)
· wymiany klasycznych żarówek na energooszczędne świetlówki (zużywają 5-krotnie mniej energii i są trwalsze)
· gaszenia niepotrzebnego światło (tam gdzie nas nie ma, nie musi być jasno)
· wyłączania nieużywanych urządzeń (komputery, drukarki, ładowarki, telewizory marnują mnóstwo energii w trybie czuwania, a w końcu za to wszystko płacimy)

Happening jest zrealizowany w ramach projektu „Klimat dla Ziemi, Ciepło dla Warszawiaków”. Patronat nad projektem sprawuje Prezydent Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz, Ambasada Szwecji w Polsce oraz Mazowieckie Kuratorium Oświaty. Akcja ta stanowiła wsparcie dla kampanii „Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj.”








polecamy ─── 27.11.2019

Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”


Jak najlepiej zintegrować zespół pracowników? Jak odnaleźć głębszy sens w pracy? Jak w naturalny sposób rozwijać swoje kompetencje?...


nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.12.2019

    Lidl znakuje naturalnym światłem warzywa BIO


  • 07.12.2019

    7 grudnia – Sobota dla Polski


  • 05.12.2019

    5 grudnia – Dzień wolontariusza


  • 02.12.2019

    Odpowiedzialny biznes zgłasza dobre praktyki


  • 28.11.2019

    Lidl inwestuje w zrównoważone uprawy kakao


  • 27.11.2019

    Rewolucja konsumencka w Czarny Piątek


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek