Zdjęcia członków rodziny ustawione są na kształt drzewa genealogicznego, ale nie wszystkie linie ich łączące są typowe. Jedno z dzieci i jednego z dorosłych łączy dodatkowa linia, oznaczająca seksualną i krzywdząca relację. Kampania obrazuje tę przemocową zależoność w nieskomplikowany i zarazem niedwuznaczny sposób. Taka oszczędna forma przekazu podkreśla bezduszność tego zjawiska. "Not everything should stay in the family. In Peru more than 50% of sexually abused children are victims of a relative.(…)" ("Nie wszystko powinno pozostać w rodzinie. W Peru ponad 50 % , które pada ofiarą przemocy seksualnej, to ofiary swoich krewnych").
Kampanią peruwiański oddział Amnesty International chce podnieść świadomość na temat molestowania seksualnego w rodzinie, które zdarza się dużo częściej, niż się wydaje.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%
CZYTAJ TEŻ:
-
06.12.2019
Ruszyła kampania Ratujemy motyle
-
05.12.2019
Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!
-
29.11.2019
Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie
-
20.11.2019
Aby dzieci bohaterów dorosły do nowego życia
-
15.11.2019
Model płuc pokaże ci, czym oddychasz – zmieni kolor już po kilku dniach
-
08.11.2019
Dziecko jest zawsze gotowe na relację z drugim człowiekiem