10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.
Ciemność jest puszysta, chce z wdzięczności dać pyska
„Oswoić Ciemność” to jedna z tych kampanii, o których nie mówi się „wow”, tylko chce się powiedzieć „ale to piękne”. Prosta i spójna z celem akcji idea kreatywna oraz prosta i wymowna realizacja. Naiwna kreska budząca skojarzenia z dziecięcą twórczością oraz rezygnacja z koloru przywodzą na myśl rzeczywistość z perspektywy niewidomego dziecka. Wystarczy – okazuje się, że nic więcej nie potrzeba. Celem kampanii było zebranie funduszów na potrzeby Stowarzyszenia Tęcza, które opiekuje się niewidomymi i słabo widzącymi dziećmi i została zrealizowana przez agencję K2. Za pośrednictwem Facebookowej aplikacji pt. „Twoja ciemność”, przygotowanej na potrzeby kampanii, można było przesyłać swoim znajomym kawałek rysunkowej ciemności, którą należy „oswoić” za pomocą słodkich dźwięków, czułego dotyku lub ciepłego uczucia. Ci, którzy to zrobią, otrzymają „w nagrodę” wierszyk, np. „Twoja Ciemność łączy w sobie To, co jest najlepsze w Tobie. Serce, czułość i muzyka to najlepsza jest ekipa”. Kampania „Oswoić Ciemność” została nagrodzona Złotym Orłem w kategorii „Reklama/Społeczeństwo”
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.02.2024
Kampania, która nigdy nie została wyemitowana
-
20.02.2024
The Real (Teen) Housewives
-
19.02.2024
Sześć milionów świec
-
14.02.2024
Zapewnij im ochronę
-
13.02.2024
Papier do prezentów
-
12.02.2024
Treści wrażliwe