logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Wydarzenia
   ──────  26.04.2019

Carlsberg Polska kontynuuje strategię zero wypadków



28 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia w Pracy. Z tej okazji Carlsberg Polska wyznaczył kolejne etapy swojej strategii ZERO wypadków.

W tym roku Światowy Dzień Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy jest obchodzony pod hasłem „Przyszłość pracy” (ang. Future of work). Zmiany takie jak: technologia (digitalizacja, sztuczna inteligencja, robotyzacja), demografia, zmiany klimatu i zmiany w organizacji pracy mają wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, a także na specyfikę zawodów, które wykonują dziś i jakie będą wykonywać w przyszłości. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy powinno być dostosowane do zmieniającej się rzeczywistości, dlatego w Carlsberg Polska pojawiły się aktualne zagadnienia związane z BHP, przekazywane na szkoleniach, warsztatach i w materiałach dla pracowników.

W 2017 roku Grupa ogłosiła nową strategię zrównoważonego rozwoju pod nazwą „Together Towards ZERO”. Jednym z jej celów jest dążenie do kultury ZERO wypadków. Wszystkie browary i biura podjęły zobowiązanie, by do 2022 roku zredukować liczbę wypadków o 15 proc. rocznie, a do 2030 roku osiągnąć status zero wypadków we wszystkich lokalizacjach Grupy Carlsberg na świecie. W 2018 roku wprowadzono „5 złotych zasad” Grupy Carlsberg, które mogą uratować życie: 1. Przestrzegaj zasad bezpieczeństwa na drogach/placach. 2. Zawsze używaj LOTO* (z ang. Lock Out, Tag Out czyli zablokuj, oznacz). 3. Nie usuwaj/omijaj/wyłączaj systemów bezpieczeństwa. 4. Praca na wysokości – pracuj tylko zgodnie z procedurą. 5. Przestrzenie zamknięte – pracuj tylko zgodnie z procedurą. W 2019 roku to właśnie te obszary będą dla nas kluczowe, zarówno pod względem wiedzy, świadomości i zachowań, jak i rozwiązań technicznych. Będziemy też kontynuować montaże AlcoStopów w samochodach służbowych. Na koniec 2018 już 38 procent naszych aut było wyposażonych w te urządzenia. Dla większego bezpieczeństwa pracowników i na drogach kontynuowane będą także kontrole trzeźwości pracowników w browarach, podwykonawców i kierowców firm transportowych – mówi Michał Bryszewski, menedżer ds. BHP w Carlsberg Polska.

W browarach prowadzona była również kampania informacyjna o bezpieczeństwie w ruchu. Regularnie organizowane są też dla pracowników szkolenia z udzielania pierwszej pomocy. Ponadto, w ubiegłym roku kilkuset pracowników uczestniczyło w Dniu Bezpieczeństwa. Dni Bezpieczeństwa to doskonała okazja do uporządkowania wiedzy, przyswojenia nowych informacji oraz przećwiczenia teorii w praktyce. Działa to zdecydowanie lepiej niż najlepsze szkolenie w sali konferencyjnej – podkreśla Artur Rysak, specjalista ds. technicznych z Browaru Okocim.

Dla wszystkich gości Carlsberg Polska opracowano edukacyjne filmy, które są przewodnikiem bezpiecznego poruszania się po terenie browarów. Dzięki tym działaniom w Carlsberg Polska zredukowano w 2018 roku wypadki pracowników, skutkujące zwolnieniem lekarskim, o 18 proc. (w porównaniu do 2017 roku). Wszystkie browary posiadają certyfikowany System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy OHSAS 18001. Służy on: zapobieganiu urazom i związanymi z nimi stratami; eliminowaniu chorób zawodowych i minimalizowaniu absencji chorobowej; zaangażowaniu pracowników w działania BHP oraz zwiększeniu wydajności i jakości pracy w firmie.



Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Odpowiedzialny biznes / CSR
Kraje:
Polska





polecamy ─── 27.11.2019

Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”


Jak najlepiej zintegrować zespół pracowników? Jak odnaleźć głębszy sens w pracy? Jak w naturalny sposób rozwijać swoje kompetencje?...


nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.12.2019

    Lidl znakuje naturalnym światłem warzywa BIO


  • 07.12.2019

    7 grudnia – Sobota dla Polski


  • 06.12.2019

    Nasze filmy zawsze mówią o spotkaniach skrajnie odmiennych osób


  • 06.12.2019

    Ruszyła kampania Ratujemy motyle


  • 05.12.2019

    5 grudnia – Dzień wolontariusza


  • 05.12.2019

    Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek