Zamiast piersi – dziura. "Badaj zanim dotknie Cię brak piersi" to właśnie rozpoczęta 7-dniowa akcja Federacji Stowarzyszeń "Amazonki". Kampania zachęca kobiety do badań profilaktycznych.
Nośnikiem reklamy jest billboard przy ul. Czerniakowskiej w Warszawie udostępniony przez AMS.
Federacja Stowarzyszeń "Amazonki" to organizacja pozarządowa działająca na rzecz kobiet po leczeniu raka piersi. Reprezentuje interesy kobiet dotkniętych rakiem piersi i skupia 160 Klubów z całej Polski. Swoimi działaniami stwarza warunki sprzyjające wzajemnemu wsparciu chorych, a także zaznajamia społeczeństwo oraz instytucje z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi. Pomaga im także w powrocie do normalnego życia.
Kreację kampanii "bRAK PIERSI" przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Firmy, które charytatywnie pomogły w realizacji kampanii to: Almi Decor i Yellow Studio (sesja zdjęciowa), Dream Studios (DTP) oraz firma AMS za pośrednictwem domu mediowego MPG Media Planning.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt