PZU SA oraz PZU Życie SA wspólnie z Ministerstwem Sportu i Turystyki realizują 2. edycję programu prewencyjnego „Blisko Boisko”. W ramach akcji obie instytucje dofinansują budowę 50 boisk.
Łącznie z boiskami wybudowanymi w 1. edycji programu na terenie całego kraju funkcjonować będzie już 150 ogólnodostępnych boisk.
„Blisko Boisko” ma na celu stworzenie atrakcyjnej oferty spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży, także poza dużymi miastami. W ramach programu powstają nowoczesne i przyjazne dzieciom boiska z trawy syntetycznej, umożliwiające całoroczną, bezpieczną grę w piłkę. Z obiektów tych dzieci i młodzież mogą korzystać bezpłatnie, także poza godzinami szkolnymi i w dni wolne.
– „Blisko Boisko” to program, dzięki któremu możemy nie tylko wpłynąć na poziom infrastruktury sportowej w mniejszych miejscowościach, ale przede wszystkim skłonić dzieci i młodzież do zdrowego, bezpiecznego spędzania wolnego czasu – mówi Ewa Zaremba, zastępca dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu PZU SA.
Na budżet 2. edycji programu przeznaczono 15 mln zł, w tym 10 mln zł z funduszów prewencyjnych PZU oraz 5 mln zł ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Oznacza to, że dofinansowanie budowy każdego boiska wyniesie ze strony PZU – 46,66 % (maksymalnie 200.000 zł), ze strony Ministerstwa Sportu i Turystyki – 23,34 % (maksymalnie 100.000 zł).
Sztuczna nawierzchnia, położona w centralnej części boiska, będzie zawierać logo PZU. PZU pokryje koszty związane z wykonaniem logo PZU, niezależnie od kwoty dofinansowania.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi