Wesoła muzyka, kolorowe przedmioty, niebanalny design – kojarzy się z lekką tematyką, jednak w rzeczywistości wszystko to zostało stworzone w imieniu osób, które pokonały raka piersi.
Niebanalna kampania stworzona przez agencję TOTUMA w bardzo kolorowy sposób podchodzi do ważnego problemu. Spot został stworzony dla wszystkich osób, które kiedykolwiek doświadczyły, bądź właśnie doświadczają raka piersi. Twórcy kampanii "Thinking of… (.)(.)" ("Myśląc o … (.)(.)") przyznają, że jest to pewien hołd dla tych wszystkich, którzy pokonali i przetrwali chorobę. Spot jest bardzo prosty w odbiorze, ponieważ składa się przede wszystkim z około 50 par różnych przedmiotów przypominających piersi, pojawiających się po sobie na ekranie przez kilkadziesiąt sekund. Następnie jeden obiekt z każdej pary ulega zniszczeniu w pewnym stopniu, aż w końcu na ekranie pojawiają się postaci trzymające parę przedmiotów na wysokości piersi, gdzie pod jednym z tych obiektów widnieje tylko pooperacyjna blizna po mastektomii. W tym momencie na ekranie pojawia się hasło "Never be ashamed of a scar. It Simple means you were stronger than whatever tried to hurt you" ("Nigdy nie wstydź się blizny. Oznacza ona po prostu, że byłeś silniejszy niż to, co chciało cię zranić"). Widz orientuje się, że cały spot nie był wstępem do kolorowej gry, ale niesie za sobą głębszy sens. Jeden z założycieli agencji, Hubert Reinfeld, wyjaśnił dlaczego spot jest tak kolorowy – Nie chcieliśmy niczego zbyt ciemnego i głębokiego, Chcieliśmy zakomunikować silną wiadomość, ale w lekki sposób, co nie jest takie proste.
Kampania została stworzona w imieniu telewizji LIFETIME działającej na terenie Ameryki Łacińskiej. Została wyemitowana 19 października w Światowy Dzień Walki Przeciwko Rakowi Piersi.
Aleksandra Rychlicka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi