Każdego dnia na całym świecie odbywają się tysiące spotkań biznesowych. Każde z nich kończy się wymianą uścisków dłoni, kontaktów i… emisją CO2.
Skąd CO2 na takich spotkaniach? Ze spalin, jakie wydzielają samochody jadących na nie osób. Rosyjski oddział Greenpeace znalazł na to antidotum: Eco Card, czyli zsynchronizowana z moskiewskim metrem biznesowa wizytówka z danymi kontaktowymi. Na każdej z wizytówek, wręczanych na spotkaniach, zakodowana jest określona ilość przejazdów. Akcja ma zachęcić do tego, aby oprócz wymiany kontaktów, zmienić także sposób podróżowania – z samochodowego, na bardziej przyjazny środowisku, komunikacją publiczną. Każda Eco Card zawiera informację na temat tego, w jakim stopniu posiadacz przyczynia się do redukcji gazów cieplarnianych (w zależności od tego, na ile przejazdów zakodowana jest karta).
Małgorzata Orłowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?