Całkiem miła, odpowiedzialna akcja, będąca wynikiem współpracy filipińskiego oddziału koncernu Coca-Cola z WWF. Billboard, który czyści powietrze z zanieczyszczeń. Sekret tkwi w mocy natury, a w tym przypadku krzewu herbaty, który potrafi w ciągu roku zaabsorbować prawie 6 kilo dwutlenku węgla. Na nośniku, który stanął w Manili, stolicy Filipin, jest tych roślin aż 3600. Nawet jeśli jeden billboard w skali globalnego ocieplenia oraz wpływu na środowisko tak wielkiej korporacji jak Coca-Cola to tyle co nic, to sam w sobie stanowi on użyteczny przykład na to, że outdoor może wpisywać się w koncepcję zrównoważonego rozwoju. Źródło ilustracji: huffingtonpost.com.
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem