Akcje, Kampanie, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kreacje / printy, Niemcy, Problemy społeczne, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia
────── 21.07.2017
Antyalkoholowo i kontrowersyjnie
Błękitny Krzyż, chrześcijańska organizacja zajmująca się pomocą uzależnionym od alkoholu, przy współpracy BBDO Berlin stworzyła kontrowersyjną kampanię.
Szkody jakie niesie uzależnienie przedstawiają dwa plakaty zatytułowane „upadek – kobieta” i „upadek – mężczyzna”. Dwójka pijących spożywając alkohol „przepija” również postacie najbliższych osób. Towarzyszy temu hasło kampanii: „alkoholik rani nie tylko siebie”.
Nazwa kampanii:
Downfall - Woman, Downfall - Man
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
www.blaues-kreuz.de
Media:
Print
Wykonawca:
BBDO Berlin
Hasło kampani:
An alcoholic doesn't only harm himself
nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%
CZYTAJ TEŻ:
-
07.12.2019
7 grudnia – Sobota dla Polski
-
06.12.2019
Ruszyła kampania Ratujemy motyle
-
05.12.2019
Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!
-
29.11.2019
Młodzi mają niższą świadomość ekologiczną niż starsze pokolenia
-
29.11.2019
Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie
-
28.11.2019
Lidl inwestuje w zrównoważone uprawy kakao