logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Kampanie, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kreacje / printy, Niemcy, Problemy społeczne, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia
   ──────  21.07.2017

Antyalkoholowo i kontrowersyjnie



Błękitny Krzyż,  chrześcijańska organizacja zajmująca się pomocą uzależnionym od alkoholu, przy współpracy BBDO Berlin stworzyła kontrowersyjną kampanię.

Szkody jakie niesie uzależnienie przedstawiają dwa plakaty zatytułowane „upadek – kobieta” i „upadek – mężczyzna”. Dwójka pijących spożywając alkohol „przepija” również postacie najbliższych osób. Towarzyszy temu hasło kampanii: „alkoholik rani nie tylko siebie”.



Nazwa kampanii:
Downfall - Woman, Downfall - Man
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
www.blaues-kreuz.de
Media:
Print
Wykonawca:
BBDO Berlin
Hasło kampani:
An alcoholic doesn't only harm himself





polecamy ─── 27.11.2019

Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”


Jak najlepiej zintegrować zespół pracowników? Jak odnaleźć głębszy sens w pracy? Jak w naturalny sposób rozwijać swoje kompetencje?...


nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%

CZYTAJ TEŻ:


  • 07.12.2019

    7 grudnia – Sobota dla Polski


  • 06.12.2019

    Ruszyła kampania Ratujemy motyle


  • 05.12.2019

    Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!


  • 29.11.2019

    Młodzi mają niższą świadomość ekologiczną niż starsze pokolenia


  • 29.11.2019

    Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie


  • 28.11.2019

    Lidl inwestuje w zrównoważone uprawy kakao


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek