logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Kultura
   ──────  19.11.2020

AMS z „Nadzieją” na ulicach polskich miast



W połowie listopada br. na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” – przykuwający uwagę plakat Justyny Stoszek. Praca jest wspólnym komentarzem autorki i AMS na temat sytuacji, w jakiej znalazł się cały świat.

Autorką plakatów, na których jedno słowo – „Nadzieja” – zostało wplecione w roślinne motywy, jest Justyna Stoszek, malarka i rzeźbiarka, która od lat tworzy prace inspirowane naturą, a swoje działania skupia na szeroko rozumianej edukacji ekologicznej, relacji człowieka z naturą i ochronie środowiska. To nie jest łatwy czas dla nas i dla świata – mówi artystka. – Otacza nas strach i niepewność. Wszyscy potrzebujemy nadziei,  że ten niepokój się skończy, że będzie lepiej. Chciałabym, żeby moja praca nie była znakiem ostrzegawczym, ich teraz nie brakuje. Chciałabym, żeby słowo „nadzieja” dawało otuchy, rozjaśniało myśli przechodniów i przenosiło do innego świata – dodaje.

Prace Justyny Stoszek są już znane w przestrzeni miejskiej. W poprzednich latach w wiatach przystankowych AMS pojawiła się seria inspirowanych naturą „roślinnych” plakatów jej autorstwa. Mamy wiele sygnałów, że roślinna galeria Justyny spotyka się z entuzjastycznym przyjęciem – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Cieszymy się, że jej kolejną odsłoną jest tak wymowny i tak potrzebny, niosący pocieszenie plakat. To zarazem także przedświąteczny przekaz dla wszystkich ludzi – od Justyny i od nas – dodaje.

Pracę „Nadzieja” można oglądać na nośnikach AMS – zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych – od 16 listopada.



Nazwa wydarzenia:
Praca „Nadzieja” Justyny Stoszek na nośnikach AMS
Czas:
2020.11.16
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Kultura
Kraje:
Polska
Nadawca:
AMS





polecamy ─── 10.09.2020

Podstępny zabójca, tlenek węgla


Jest bezbarwny, bezwonny, bezsmakowy i... śmiertelnie niebezpieczny. Tlenek węgla, czyli czad. A zbliżający się sezon grzewczy to okres...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 15.01.2021

    Jesz? Nie jedź!


  • 13.01.2021

    „Brzydkie” buraki w Lidlu


  • 07.01.2021

    W Warszawie powstał ekomural NUTRIDOME oczyszczający powietrze


  • 05.01.2021

    Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS


  • 05.01.2021

    43% Polaków odczuło w ostatnim czasie pogorszenie nastroju


  • 05.01.2021

    Trwa nabór do do 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek