Dziecko i dorosły, opakowani niczym prezenty w kolorowe pudełka, wyciągają do siebie ręce. Ten radosny moment bycia obdarowywanym, sugeruje, by spojrzeć na adopcję jako na akt, w którym zyskują dwie strony.
Brak jakiegokolwiek komentarza, hasła czy opisu na reklamach sprawia, że w projekcie główną rolę odgrywają emocje wzbudzane przez fotografie, tym samym pozostawiając w dużej mierze interpretację odbiorcy.
Nadawcą kampanii jest Fundacja Los Pisingos – działająca od ponad 40 lat instytucja non-profit należąca do Krajowego Systemu Opieki Społecznej w Kolumbii. Misją organizacji jest pomoc rodzicom i dzieciom, którzy znaleźli się w ciężkiej sytuacji. Fundacja m.in. opiekuje się samotnymi matkami, kobietami w zagrożonej ciąży oraz pomaga odnaleźć się nawzajem rodzicom starającym się o adopcję i dzieciom czekającym na nową rodzinę.
O. Ogrodzińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!