outdoorowa kampania Fundacji Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Fundacja od wielu lat realizuje działania promocyjne korzystając z outdooru. Nie inaczej jest w bieżącym roku. Projekt plakatu jest zbliżony do kreacji z 2018, zmieniło się jednak główne zdjęcie.
Fundacja „Promyczek“ zapewnia całodobową i całotygodniową opiekę medyczną i psychologiczną, chorym dzieciom przebywającym w swoich rodzinnych domach. Bezpłatnie wypożycza im niezbędny sprzęt medyczny oraz udziela wsparcia socjalnego rodzinom, które z powodu choroby dziecka znalazły się w trudnej sytuacji materialnej.
Wielka Prośba o przekazanie Dalej :)Kochani to jest nasz Plakat z 1 % podatku. Pomysłodawcą i autorem zdjęcia jest…
Opublikowany przez Domowe Hospicjum Dziecięce "Promyczek" Środa, 2 stycznia 2019
Kampania realizowana jest na 12 nośnikach cityboard (6×3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2019.
Więcej na www.cityboard.pl
Opublikowany przez Cityboard Media Środa, 6 grudnia 2017
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Trwają prace nad wydłużeniem urlopu macierzyńskiego dla mam wcześniaków
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
17.01.2024
Widzialne niewidzialne
-
11.01.2024
Skóra i skórki