────── 04.05.2017
Rowerem, autobusem, piechotą - kampanie o ekologicznym transporcie
Głos rozsądku (lat 6)
UITP (Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Publicznego) i UNEP (Program Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska) prowadziło w 2008 wspólną telewizyjną kampanię społeczną, której celem było zachęcenie ludzi do korzystania z publicznego transportu, zamiast jazdy samochodem. Taki wybór pomógłby obniżyć emisje dwutlenku węgla, które przyczyniają się do zmiany klimatu. Szacuje się, że przynajmniej 50% wypraw samochodowych odbywa się w zasięgu tylko 5km.
Animowany spot naśladuje styl dziecięcych rysunków. Narratorka – dziewczynka – przemawia do emocji, ale też dzieli się nadzieją na przyszłość.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!