Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA będą przeznaczać 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na poprawę edukacji wśród dzieci – umożliwi UNICEF i Save the Children, rozpoczęcie nowych projektów w 14 krajach, jak również sfinansowanie już realizowanych projektów. W akcji bierze udział 253 sklepów IKEA na całym świecie w tym 7 polskich.
Od 2003 roku, klienci IKEA na całym świecie pomogli zebrać 11 milionów euro na pomoc dzieciom i wsparcie ich edukacji. Tylko w minionym roku IKEA przeznaczyła na ten cel kwotę 4.3 miliona euro.
– W kampanię 1euro to majątek, prowadzoną w okresie przedświątecznym, włączają się wspólnie pracownicy i klienci IKEA. Mamy nadzieje, że sprzedamy w tym roku 5 milionów pluszowych zabawek. Kwota pozyskana z jednej zabawki umożliwia zakup podręczników dla pięciorga dzieci. Wspólnie możemy zapewnić uśmiech na twarzach wielu dzieci chętnych do nauki i rozwoju – mówi Marianne Barner, szefowa Inicjatywy Społecznej IKEA.
Celem wspieranych projektów jest zwiększenie szans dzieciom na lepszą edukację poprzez poprawę jakości nauczania (szkolenia dla nauczycieli, materiały i pomoce naukowe, ławki szkolne i biurka, przybory szkolne dla dzieci) i poszerzenie dostępu do edukacji (budowanie szkół bezpiecznych dla dzieci, kreowanie dobrego środowiska do nauki, zapewnienie elementarnych warunków, np. woda pitna i sanitariaty).
Środki pozyskane w polskich sklepach IKEA zostaną przeznaczone na realizację projektów UNICEF, prowadzonych w Wietnamie, Sierra Leone, Tadżykistanie, Uzbekistanie, Macedonii, Mołdawii i Afryce Południowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi