1 / 9
Powieki stają się ciężkie, coraz cięższe… Jeśli oczy całkowicie się zamkną, samochód uderzy w człowieka, bo wypadki zdarzają się w mgnieniu oka. Kampania zrealizowana na zlecenie Thai Health Promotion Foundation miała za zadanie przestrzec kierowców przed sennością: „Sleepiness is stronger than you” (Senność jest silniejsza od ciebie). Kampania, stworzona przez agencję BBDO z Bangkoku, otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.12.2019
Ruszyła kampania Ratujemy motyle
-
05.12.2019
Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!
-
29.11.2019
Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie
-
20.11.2019
Aby dzieci bohaterów dorosły do nowego życia
-
15.11.2019
Model płuc pokaże ci, czym oddychasz – zmieni kolor już po kilku dniach
-
04.11.2019
Niepełnosprawni – sprawni w życiu