1 / 9
Powieki stają się ciężkie, coraz cięższe… Jeśli oczy całkowicie się zamkną, samochód uderzy w człowieka, bo wypadki zdarzają się w mgnieniu oka. Kampania zrealizowana na zlecenie Thai Health Promotion Foundation miała za zadanie przestrzec kierowców przed sennością: „Sleepiness is stronger than you” (Senność jest silniejsza od ciebie). Kampania, stworzona przez agencję BBDO z Bangkoku, otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2018
Mamy w sobie empatię i serce, które nie pozwala nam patrzeć na cierpnie. Afromental
-
20.04.2018
„Dwie godziny dla rodziny” – zachęca firmy do gry!
-
19.04.2018
2 miliony nowych drzew i butelki z surowca wtórnego
-
18.04.2018
75. rocznica powstania w getcie warszawskim
-
18.04.2018
Jak rozpoznawać propagandę i jak się przed nią bronić ?
-
16.04.2018
Przybij piątkę i #BądźKumplem!