10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.
Czy zamierza pan zajść w ciążę?
„Czy zamierza pan zajść w ciążę?” Dziwne pytanie, ale to samo skierowane do kobiety dziwi niestety mniej. „Niektóre pytania nie powinny padać niezależnie od tego, czy są zadawane mężczyźnie czy kobiecie” – głosiło hasło spotu zrealizowanego dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Spot w celny sposób uchwycił podwójne standardy w traktowaniu kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Reżyseria, gra aktorska i zdjęcia są na wysokim poziomie, a forma jest spójna z treścią. Klatka po klatce odbiorca może obserwować jak pewny siebie kandydat wypytywany o swoje plany osobiste powoli traci śmiałość i poczucie kompetencji. Scenariusz spotu reklamowego został wyłoniony w ramach konkursu młodych twórców. Jego autorami są Maciej Kałach i Ewa Kamińska. Za powstanie kampanii odpowiedzialny był Departament Zarządzania EFS i Pracownia Poziomka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
20.02.2019
Mieszkanka dla najmniejszych gości
-
20.02.2019
Ubrane w siniaki
-
19.02.2019
#Sheboard – wychowane przez słowa
-
18.02.2019
Cmentarze słońcem budowane
-
15.02.2019
Krzyczące drzewa
-
15.02.2019
Jarosław Kaczyński … walentynką obrońców zwierząt?